Известие

Collapse
No announcement yet.

съединител

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • съединител

    я ми кажете имали нещо вярно в тва,как се изпробва съединитела дали ти е добър,дето дърпаш ръчната -включваш 3та даваш гас до 2500 / 3000 оборота и отпускаш съединителя докато огасне и ако огасне е добре а е зле ако не огасне,та аз тва го пробвах и гасне и много се чудя дали има кола която нема да огасне при тази проба,и най вече искам да знам дали се е...ва съединителя така???

  • #2
    Първоначално публикувано от emo84 Покажи съобщение
    я ми кажете имали нещо вярно в тва,как се изпробва съединитела дали ти е добър,дето дърпаш ръчната -включваш 3та даваш гас до 2500 / 3000 оборота и отпускаш съединителя докато огасне и ако огасне е добре а е зле ако не огасне,та аз тва го пробвах и гасне и много се чудя дали има кола която нема да огасне при тази проба,и най вече искам да знам дали се е...ва съединителя така???
    Тоя съединител трябва да е съвсем умрял . Ако е така не ти трябват тези упражнения за да го разбереш
    Осел Останется ослом, хотя осыпь его звездами;где должно действовать умом, он только хлопает ушами.................... Г.Державин

    Comment


    • #3
      в смисъл ако не огасне требва да е съвсем умрял нали,а аз така дали го ебавам с тая проба?

      Comment


      • #4
        Даа, тая проба за мен е доста спорна. В смисъл, че с нея натоварваш ударно всички възли по трансмисията - съединител, скоростна кутия, диференциал, полуоси... че и тампоните на двигателя даже. Аз с мойта кола не бих правил такива извращения. Това по-скоро може да те ориентира в случай че имаш съмнения. Но за да не угасне при такова издевателство, тоя съединител трябва да е съвсем заминал.
        166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
        ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

        Comment


        • #5
          Пробата е следната : (без употребата на ръчната)първа втора спокойно , лекичко после трета и рязко газ -
          ако буксува оборотите се вдигат рязко но ускорението е бавно или незадоволително, след което спираш и излизаш от колата ако отвън около гумите усещаш миризма на развалени яйца или като на лайна значи съединителя със сигурност е започнал да буксува .
          Ако е на цяло свършил то боксуването е осезаемо при всяко рязко подаване на газ.
          След разглобяване по преценка на състоянието се подменят Феродовия диск и аксиалния лагер ,при нужда и притискателя а в отделни случаи и маховика .
          Дано отговорът ми да ти е помогнал успех
          Last edited by dimo; d.m.y г., 00:09.
          sigpicAlfa 155 2.0 16v

          Comment


          • #6
            А, ако само тресе при потегляне?
            146 1.4TS `98 + LPG BRC Flying injection

            Comment


            • #7
              Ако само тресе може да има счупена пружина на феродовия диск или пластина на притискателния но може да тресе от разлини причини като тампони и тем подобни .
              sigpicAlfa 155 2.0 16v

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от dimo Покажи съобщение
                Ако само тресе може да има счупена пружина на феродовия диск или пластина на притискателния но може да тресе от разлини причини като тампони и тем подобни .
                колега виж си личната

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от dimo Покажи съобщение
                  Ако само тресе може да има счупена пружина на феродовия диск или пластина на притискателния но може да тресе от разлини причини като тампони и тем подобни .
                  м да, само тресе и по-странното за мен е, че започва да става фрапантно, след продължително използване да речем в задръстване ..
                  иначе като съм на дълъг път почти не се усеща.
                  146 1.4TS `98 + LPG BRC Flying injection

                  Comment


                  • #10
                    колега имаш лична

                    Comment


                    • #11
                      Да добавя само ,че един от признаците че съединителя не е както трябва е трудното превключване на предавките особенно първа и задна .Колото по рано се хванат нещата толкова е по евтин ремонта .
                      sigpicAlfa 155 2.0 16v

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от filip_gad Покажи съобщение
                        м да, само тресе и по-странното за мен е, че започва да става фрапантно, след продължително използване да речем в задръстване ..
                        иначе като съм на дълъг път почти не се усеща.
                        колега съединителя се износва най много в градски условия и в задръстване така че ако там ти прави проблеми действй .
                        sigpicAlfa 155 2.0 16v

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от dimo Покажи съобщение
                          Да добавя само ,че един от признаците че съединителя не е както трябва е трудното превключване на предавките особенно първа и задна .Колото по рано се хванат нещата толкова е по евтин ремонта .
                          това трудно влизане хъркане ли е или все едно има пречка и неможе да влезне???

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от emo84 Покажи съобщение
                            това трудно влизане хъркане ли е или все едно има пречка и неможе да влезне???
                            Хърка ако са износени синхронизаторите. Ако са още здрави, просто скоростите влизат трудно в движение. На място при угасен двигател би трябвало да няма проблеми в такъв случай.
                            166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                            ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                            Comment

                            Working...
                            X